Herkese merhabalar sormak istediğim önemli bir konu var ben 28 haftalık gebeyim 2 gün önce doktor kontrolum vardı ayrıntılı ultrasona girmedim doktorum ultrasonda bakarken 7mm lik bir kist farketti bunun 10 mm ve uzeri olunca tehlikeli olduğunu şimdilik bir sorun olmadığını bunun takibinin yapılacağını söyledi böyle olan anneler var mı?? daha sonra geçiyormuş bildiğim kadarıyla