33+2 haftamızdayız 2.3 gündür adet sancısı gibi sancılarım oluyor belim ağrıyor ara ara ve 2 gündür sarı yeşilimsi bir akıntım oluyor demin yine aynı renkte yogun baya bir akıntım oldu ilk hamileligim oldugu için bilmiyorum kızlar Nişanımı geldi acaba kızlar? Rica etsem yardımcı olurmusunuz 🤗😍