Ladyssss bence yok canim. Bir gebenin gunlugu youtube kanalinda bununla ilgili bir video var. Eger gebeyseniz ovulasyon testi koyuluktan patlar, yumurtlamadan daha kopkoyu cikar diyordu. Onun anlattigini soyluylorum, LH hormonu vucutta surekli oldugu icin ovulasyon testinde 2. Cizgi her zaman cikar ama bu gebelik demek degildir diyordu. O videoyu bi izle istersen canim.