damla_1 Merhabar.27 nisanda kanamam başlamasıyla kimyasal gebeliğim sonlandı normalde 28 günde bir adet görürüm.bugün 1 ay oldu halen adet olmadım bir belirtide hissetmedim nekadar süre normal acaba
damla_1 Kanamanız bittikten sonraki 17 gün mü.benim durum normal mi hiç bilmiyorum hemen doktorada gitmek istemiyorum