Mine_Nur123 merhaba ben de 17+2 deyim yaklaşık 3 haftadır benim de vajina ve çatı kemiğimde ağrılarım oluyor sürekli rahatsız eden bi ağrı sızı var. Braz ayakta kalsam hemen başlıyo ve resmen beni uyutmuyo. Doktorum en son normal demişti ama şiddeti daha da arttı. Ben de araştırdığımda genelde en erken 20. hafta gbi başladığını okudum bu ağrıların. Yarın tekrar randevum var doktoruma sorucam unutmazsam buraya da yazarım