Merhaba anneler, anne adayları… 37 haftalık hamileyim ve son bir kaç gündür kaşıntılarla başım dertte. Karnım ve göğüslerim berbat durumda. Yırtana kadar kaşıyasım var. Göğüs uçlarım çok fena kaşınıyor. Karnım desem ayrı dert. Kremler, yağlar derdime tam olarak çare olmadı. Cildim de çok hassas. Biraz kaşısam kıpkırmızı oluyor. Kaşıntı beni öldürdü desem yalan olmaz. Önerileriniz var mı acaba? Benim gibi sorun yaşayanlar napıyorsunuz?