Arkadaşlar 36. Haftamda doktora gittigimde bebek baş aşağı demisti. Ama henuz kanala girmemis demisti. Simdi 37+2 yim ve bikac gundur yürürken alt tarafim baskı yapiyo gibi oluyo paytak paytak yürüyorum :)) Acaba kanala mı girdi ki? Bu konuda kendimiz anlayabiliyo muyuz yoksa sadece ultrasonda mı goruluyo? Bi de kanala girdikten ne kadar sonra dogum oluyo acaba? Bilgili olanlariniz varsa yorumlarini bekliyorum :)