Gonay ilk bebekse geç oluyo ben ilk kızımı 18 haftada hissettim 20 de filan daha çok hissettim şimdi ikinciye hamileyim oğlumu 16 haftadan erkek hiseettim ve çok kıpır kıpır 19 dan sonra hiç durmamaya başladı yani kiyafetimin üstünden filan belli oluyo