Kızlar merhaba 10 haftalık gebeyim bulantım 6 haftada başladı hala devam ediyor kusmalarımda arttı doktorum ilaç verdi zofran dramamine hiç biri iyi gelmedi daha çok kusturdu ne zaman geçer çok cekıyorum uyuyamıyorum aralıksız bulantılarım kusmam var bazıları 9 ay sürüyormuş inşallah beynim sürmez 😥😥😥😥 dün serum takıldım bebek kalorisiz kalmış serum daha kötü yaptı beni