Psikolog-anne Nursen977 canım merhaba. Doktorun gaviscon verebilir ama dogal yol arıyorsan soguk süt diyorlar, bende işe yaramadı süt ama. Bir çay kaşıgı karbonat bir bardak su ile tüketiyorum. Hemen kesiyor
maree ben 20+3 mide yanması ekşimesinbulanması herşey var cok zor kustum hatta bu yüzden soda işe yaramıyor ben hp karpuz yiyorum soğuk
Psikolog-anne Nursen977 sütü çok diyorlar burda ama benide geçirmiyor maalesef karbonatlı sudan başka işe yarayan şey olmadı bende, oda bazen yan etki yapıyor, gecen gün içtim fışkırırcasına kustum arkasından. Şükür bir kaç gündür midem yanmıyor
Psikolog-anne Nursen977 aynen öyle. Bu durumdan beni kilo alımım durdu aksam bisey yemiyordum miden yanacak diye ama şuan 33 haftadayım bir süredir yok mide yanmam sanırım geçiyor 😊
Ysmcn Süt daha çok mahvediyor beni çözümü yok gibi kontrole her gitmemdede nasıl oluyorsa unutuyorum söylemeyi