Merhaba 8 haftalık gebeyim oksapar 4000 iğne kullanıyorum hergün ama şuan piyasada ne bu ne muadili var korona tedavisinde kullanılıyormuş ecza depolarında dahi yok elinde olan yada nasıl bulabileceğim hakkında fikri olan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim