Mervemelih Kızlar merhabalar. 7 haftalık hamileyim doktor kan tahlilleri verdi fakat antiHsb pozitif yazıyor doktorum sonuçların normal dedi internete bakıyorum hepatit virüsü falan yazıyo 😔
Evrenim Mervemelih canım benve doktorunun dedigine inan ve internete takma sen. Bide şunuda söyliyim benim eltimde hamile hepatit b var onda ve bebege hç bi zararı yok çok şükür 2tane kızı var şimdide 3bebişine hamile.
nlfr_mrt Mervemelih Merhaba Mervecin korkmana gerek yok yüksek yada pozitif yazması kötü bişey değil zamanında aşısını olmuşsun ve hepatite karşı bağışıklığın yüksek anlamına geliyor 🥰
ElifOncul Evet bagisikligin oldugu anlamina geliyor, vucudun antikor uretmis yani.. muhtemelen Baba veya annende var ise dogdugunda asi yapilmistir. Benim ki de o sekilde
insan_insan Mervemelih bağışıklığınız olduğunu gösterir iğne filan yaptırmış mıydınız daha önce hepatit için benim de evlenirken yapılmıştı bu testler aşım olduğu için benimde öyle çıkmıştı korkulacak birşey yok 😊
esrAlp Mervemelih hepatit b aşısı olmuş olabilir misiniz ben alışıyım benim de pozitif o aşılandığnz anlamına geliyordur