Kızlar aranızda bunu yaşayan varmı 40+5 haftadayım sancı falan hiç bir belirti yok cuma yatışım yapılacak Cuma’ya kadar kendi sancım ile doğum olmazsa suni sancı takviyesi alacağım fakat şöyle birşey var Benim popomun içi çok acıyor yani silince de özellikle nohut tanesi gibi birsey var dışardan bakıldığında ve sürekli ishal oluyorum bu belirti olabilir mi doğum için böyle bişeyi yaşayanınız varmı