İyi günler hanımlar 🌸 bi süredir hem kullanışlı hem de ekonomik bir bebek arabası bakıyorum. E bebeğin kendi markası baby plus canyon bebek arabasını inceledim. Görünüşü güzel. Ama kullananlar varsa yorumlarını yazarlarsa bebek arabası bakanlara da fikir olur. Tavsiye eder misiniz, memnun musunuz?