Benimde 6 haftalikken dusuk oldu ve cevremdeki herkesin ilk gebeligi malesef dusukle sonuclandi su an 2.ye hamileyim doktor daha iyi tutunuyo diyo 2.gebeliklerde gozlemledigim kadariyla da oyle oldu arkadaslarim da su an 6-7 aylik hamileler bi sikinti olmadi onlarda da ben 2 ay ara verdim folik asit yazmisti doktor ona basladim ondan sonra ikinciye hamile kaldim simdi 17.haftaya giriyoruz