hhb53 demet0146 Allah sağlıkla kucagınıza almayı nasip etsin. Bende ikiz anne adayıyım. Tek yumurta mı çift mi sizinkiler 🥰
MucizeBekleyenAnne demet0146 hayırlısı ile kucağınıza alın bizlere de dua edin bende Cuma günü kalp atışı için gideceğim 2 sağlıksız gebeliğim var hayırlısı ile sağlıklı ilerlemesini nasip etsin rabbim hakkımızda hayırlısı olsun
Sahinftma demet0146 bende cuma günü ikizlerime kavuşucam inşallah allahım doğuma gircek herkese yardım etsin inşallah 🙏
Badembebe demet0146 Allah sağlıkla kucağınıza almak nasip etsin, biz diğer hamilelere de dua et nolur herkes sağ sağlim kavuşsun yavrusuna
demet0146 Badembebe amin inşllh cok zor bi sürecten geciyoruz anne olmak kolay degil allahım tüm anne be bebekleri lorusum
demet0146 Dlktpl bende yatarak gecirdim 37 haftaya kadar cok zor bişey suyunu bile içemedim anlar oluyo allahım yardımcımız olsun cümlemizin
Dlktpl demet0146 ama ne gzl gelmıssın guzel haftalara cnm ıns saglıkla dogur bebıslerını dua et bızlerede