Asc-18 Tutunma demıslerdi bana da cevrem tutunma ıcınse kısa sürüyormuş 2 3 gun.Ama bende ki düşük tehlıkesıydı cunku benım kı kırmızı renkte kanama seklındeydı ve haftalarca sürdü.Doktorlar kanamaya dönmedıkce ,yogun ve kırmızı olmadıkça korkmayın dıyorlar,Sizin leke gıbıyse ,kasık agrılarınız yoksa fazlaca korkmayın ama sebebını ogrenmek ıcın doktor şart tabıı.Nedeni çünkü ikisinden biri.Korkmayın cok şükür leke gıbıymiş sizin ki, her ıhtımale karşı kendınızı yormadan yarına kadar yatıp dınlenın.Benım bu son lekelenmem kanamaya donmedı mesela cok şükür.İnşallah da olmaz.Benım korkulu ruyam oldular da.Allah bebişlerimze sağlık versin inşallah🙏🏼