Rüya gibi diyorum çünkü 24 mayıs gecesi prensesimizi kucağımıza aldık öyle beklenmedik şeyler geçti ki başımdan yarım saat ben rüyada mıyım ne olur rüya olmasın diye ağladım ve sonunda anladım ki hepsi gerçek bir doğum hikâyesiymiş ❤ Gecen hafta cuma günü kontrole gitmiştim 1 hafta sonrada son kontrole gidip 1 yada 2 haziran gününe sezeryan randevusu alcaktık taaki bu planlar 24 mayıs gecesine kadarmış. Ananem kiz kardeşim annem ve eşimle son hazirliklari yapmış kızımın odasini tamamlamış yemekten önce hamileyken odasinda fotoğraf çekilelim bayram fotoğrafımız olsun dedim eşime gittim süslendim makyajimi yaptım annemlerede ara ara ben böyle makyaj yaptım aniden sancim geliyormus ben hastaneye gidiyormusum dusunsenize makyajimda var direk hazirim diye hayaller kuruyordum birde hep hamileyken mayo ile fotoğraf çekilmek istiyordum eşimle fotoğraf işlemini tamamladiktan sonra mayomu giydim ve pozlarimi verdim 😂 Yemekten sonra klasik survivor için herkes yerini almıştı benim ara ara bel kasılmalarım oluyordu yine başlamıştı biraz yürüdüm geldim geri oturdum ve aniden sicak bir su hissettim anne benden birşeyler geliyor dedim çamaşırımı indirdim ve annem suyun geliyor dedi kardeşim telastan ağlamaya başladı annem çanta peşine koştu eşim heyecandan çişi geldi bense herkesi sakinleştirmeye ne olduğunu anlamaya çalışıyordum bir şekilde evden çıkabildik sanki gezmeye gider gibi rahattım o kadar emindim bugun doğum olmayacağından takiiii arabadan inerken tekrar suyum gelene kadar beni hemen tekerlekli sandalyeye oturtup nst odasina aldılar hemşire geldi ve sancin yok dedi sadece suyum geliyordu ebe geldi acilmama bakti ve 6cm dedi bende neeeee diye bir şaşırma 6 cm açılma benim ağrım yok bir telefon geliyor doktorumdan yoldayim geliyorum seni normal doğuma alcaz sezeryan olamazsin bu durumda çok riskli bebek gelmek üzere derken ebe bir kez daha açılmaya bakti ve 8 cm dedi ben asla normal doğuramazdım hiç bunu düşünmemistim ben ıkınmayi beceremeyen insandim yapamazdim bunu doktorum içeri girdi normal mi olcak dedim kesinlikle gizem sezeryan cok zor bu durumda dedi dedim benim sancim yok sancisiz nasil doğum yaparım sancin baslar birazdan çünkü bebegin kafasi saclari elimize geliyor simdi sana bi serum takicaz sen bi iki tur at koridorda dedi serum takıldı ben ayağa kalktim bir adım atmamla birlikte olduğum yerde kasildim kaldim doktor hazirlayin masayi geliyoruz dedi allahım bi anda kendimi hep korktuğum o koltuk tepesinde buldum bana demirlerden tut dediler kızlar inanmicaksiniz psikolojim o kadar bozulmuş ki müthiş sancim var doğuma girmişim ve ben tutamam virüs var elimde eldiven yok diye söylemiyordum 🤔😂 Derken nefes alis verisim hızlandı ve yapamicam birakin ben yapamam diye soyleniyordum ebe bu şekilde nefes almaya devam edersen ya bayılırsın ya tansiyonun düşer dedi ıkınman lazım dedi o ıkın dedikce ben sadece çığlık atıyordum basindada dediğim gibi ıkınmayi beceremiyordum ama dediklerinden iyice korkmuştum 🙄😂 Hemsire 1 2 3 bağırma ıkın dedi bu sefer yapmıştım bir kez daha dedi tekrarladım gizem son kez ıkın demesiyle allahim bir sicaklik bir ağlama sesi o an tüm dünyam değişti gözümün önüne bir melek geldi doktor senin bu kadar açılmaya sanci ağrı çekmemen çok büyük mucize keşke herkese senin gibi doğum nasip olsa diyordu inanin ben hastaneye gidene kadar sancinin s sini çekmedim çektiğim tek sanci serum takilip ayağa kalkinca 20 saniye süren bir sancı oldu o an anladim ki ettiğim dualar kıldığım namazlar allah’a haykırışlarim hepsi kabul olmuştu çünkü bilenler bilir ben çok zor bir hamilelik geçirdim safra kesesindeki taşlarımdan dolayı ama o an herseyi unutmuştum kızımı aldilar giydirdiler ve kokusunu içime çektim şuan evimizdeyiz şükürler olsun ki sağlık sorunum beslenememekten dolayi sütüm gelmez diyordum üzülüyordum ama allahima şükürler olsun ki sütüm geliyor 🙏 Heyecandan biraz devrik cümleler kurmuş olabilir kusura bakmayın siz siz olun rabbimden dualarınızı hiç esirgemeyin iyiki normal doğum olmuş rabbim bizi korumuş sizleride korusun herkese hayırlı doğumlar nasip etsin 🙏😊