Merhabalar kızlar bugün kontrolümüz vardı kızım şuan 2990 grammış kg. 2 ay önce hastanemi değiştirmiştim bu zamana kadar gittiğim doktorum hep iri bi bebek olucak demişdi şuanda gittiğim doktorumda normal kg çok çok fazla değil dedi kafama takıldı her bebek kendine özeldir ama 37 haftalıkken kaç kg bebişler acaba?