Ozgeggrcn dolmalık biberiz bizde🤗 17+3 haftalığız,henüz hiçbir hazırlığımız Yok..prensesim olacakmış dün öğrendik🎀🎀🎈 babamız çok sabırsız hemen herşeyi olsun istiyor Doğuma kadar Allah nasip ederse hazırlıkları tamamlarız🙏Herkese sağlıklı doğumlar diliyorum