Oozade ikisini de kullanıyorum. Folik asiti sabah kahvaltıdan sonra alıyorum. Progestanı da sabah ve akşam tok vajinal yolla alıyorum. Geçtiğimiz Cuma kahverengi lekelenmem olmuştu düşük tehditine karşı pruloton iğne ve progestan kullanıyorum. İğne 1 taneydi progestanı da bitene kadar kullan dedi. Şimdilik bir sorun yok sadece biraz halsizlik ve uyku yapıyor. Zaten ilk haftalar halsizlik mide bulantısı var daha da arttı diyebilirim. Allah tüm hamişlerin yardımcısı olsun. Bebişlerimizi bizlere bağışlasın 🤲😊