Cerenn06 Tubaklnc Ben hepsini yaptırdım içim rahat etsin diye ilk belki de ondan ama siz bilirsiniz tabi sadece detaylıyı ihmal etmeyin derim en önemlisi o .
Naren1 Tubaklnc Bence gerekli ben yaptırmıştım ense kalınlığı down sendromu olup olmadıgına bakılıyor benim içim rahat etsin diye hepsini yaptırcam imkanı olan varsa yaptırmalı diye düşünüyorum tabi herkesin seçimi bişey diyemem
Sezensu Tubaklnc Yaptırmasaydım aklımda hep bebeğimde bir özür var mıdır diye soru işareti kalırdı, yaptırdım içim rahatladı. Şimdi şurada detaylı ultrasonumuz var inşallah onu da atlatırız sağlıkla bence yaptırılmalı..
Tubaklnc Yaptırsakta yaptırmasakta çıksada çıkmasada sonuçta rabbim onu bize vermiş eğer böyle bişi olduğunu öğrenirsek bizim için geçicek süre daha zor olur gibi geliyor bana 😑😑😑