19 aylık oğlum var, 33 haftalık hamileyim. Çok şükür zor geçmedi sadece ilk 4 ay çok bulantım ve halsizliğim oldu sonrasında hiç hamile değilmişim gibiydi. Daha yeni ağırlaşmaya başladım şimdi biraz zorlamaya başladı işte 😊 Rabbim hepimize sağlıkla hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah