Talha_ Kızlar sabh doktora gttım nts de bir sancım cıktı öğleden snra tekrar nts ye girdim bu kez cıkmadı sancı sizce doğum yakın mı dün de baya bi sancım vardi hissediyordum
ElanrBlkc Talha_ bende de bi sancı çıktı. Arasıra adet ağrısı gibi karnımın alt kısmı ağrıyor. Ama ne gelen varr ne giden. Nişanımda gelmedi ne zaman gelir acaba. Ne zaman doğurucammmmmm
Talha_ ElanrBlkc aynıyız desene 🥰 bastryo arada sancı ve kasıklarda felaket bir baskı var ki bnce olur yakındr
ElanrBlkc Talha_ benim sağ kasığım normalde de ağrıyordu ama son üç gündür tam felçli gibiyim. Gelsin artık bebişim gerçi ben 37 haftalığım ama olsun gelsin daynamıyom artık