33+2 yim bende henüz çok küçükler inşallah vakıtlerini beklerler 🤲🤲 Herseyimi hızlı hızlı hazırlıyorum hastaneden çıktığımdan beri. Hastane çantamı bebegimin odasının besiginin hazırlığını falan. Kıyafetlerini 29 haftalıkken yıkayıp ütülemiştim çok şükür ki. Ufak tefek eksiklerimiz kaldı. 10 güne kadar tekrar gidecem kontrole. Gitmeden ne olur olmaz diye herşeyi bitirmek istiyorum nasipse. Bundan sonraki her gidisimde hastane çantamı da götürücem çünkü evim hastaneye uzak. Aracımızda yok sıkıntı yaşamamak adına hazır gidicem nasipse artık her seferinde. Herseyde yasaklandı temizlik yapmak , kendimi yormak, uykusuz kalmak, beslenmemide daha iyi yapmam gerekiyormus az kilo almış dedi doktorum 😔 son kalan enerjimle ne yapabilirsem onu yapıyorum yavaş yavaş eşimle birlikte. Rabbim yardımcımız olsun. Benim aklıma takılan birşey olduğunda instagramdan soruyorum doktorum gördüğünde cevap veriyor. Eğer telefon numarası yoksa sende bu şekilde ulaşmaya çalışabilirsin canım