Simdi soyle bi şey. Ben de basta hiç almayacaktım.bebek arabası . Sonra degsitu .hepsi lazım poşette lazım port bebe de lazim. Biz elele den eko smart aldik .kabın boy küçücük oluyor. Bi elimde bebek bi elimde araba ben bile yapabilirim . Çok hafif. Biz 950 tl ye aldik ındurimdeydi .
O zmandan diyorlardı pahalanacak diye