Biz bugün mamas papas-ocarro aldık, cybex aton 5 anakucağı ile birlikte. Saolsun hanımefendinin gezintileri 6,500tlye geldi🙄
Ama kaliteli duruyor, fena değil. Ek gümrük vergisi gelmeden alalım dedik. İnşallah iyi yapmışısızdır. Benim de ilk bebeğim. Almadan önce oldukça araştırmıştım. Yalnız benim arabamın bagajına zor sığıyor, eşimin arabasına rahat sığıyor. Hafif bi araba değil, çok pratik katlanmıyor bu arada, belirteyim.