Kızlar kalıcı oje yaptırmayı düşünüyorum tırnaklarım çat çat kırılıyor çok bakımsız duruyor. Ama aklıma takılan şu ; ben güzellik salonunda sorduğumda abdest geçiriyor su ve hava geçiriyor bu oje normal oje değil demişti. Bu konuda bir bilgisi olan var mı ? İnternette de tam bir Bilgi yok.kime sorsam bilemedim