EgeS benim başından beri kasık ağrım var.14.haftadayız hala var. Ama bu regl sancısına benzemiyordu, şişkinlik yoktu. Ve uzun aralıklarla kısa kısa bi ağrı. Ve göğüslerim inanılmaz hassaslaştı. Rüzgar deyse hissediyordum. Bu ikisi erken dönem gebelil belirtilerinim başında yer alıyor zaten. Tutunma kanamasıyla ben ya regl olucam ya tutunma kanaması bu demiştim. Ertesi gün hiç kanama olmadı, regl olsa devam ederdi dedim ve test yaptım.