sevdax Arkadaşlar bebek arabası bkyrum çift taraflı oldgu için joie mirusta karar kıldım ama kullananlardan yorum almk istyrum memnunlar mı ?
Hahhsueoe sevdax bizde onu tercih ettik canım henüz kullanmadık ama pişman olucamı zannetmiyorum bi yakınımız önermişti 😊
sevdax Hahhsueoe yönü kndine çevirenler ayaklarının tekerleğe değdğni söylemşler de denednz mi hiç byle bi skntı yaşanıo mu acaba
Melike_sare57 Tekerlekleri ikili ise sıkıntı canım sürmek için zoelanırsın tekli tekerlek tercih etmeni öneririm joie muze lx bak istersen