Merve123_ Bebeğimi asagıda ve sol tarafımda hıssedıyorum sankı karnım biraz asagı düşmüş gibi bu zamanlarda bu normlmi?
Misssimsek Merve123_ bende 32 haftaligim asagidada hissediyorum yukarda da. Benim ki makat geliş şu an ayaklarını sol kasigimda hissediyorum. Acaba senin ki baş geliş pozisyonunda olabilir mi o yüzden aşağıda hissediyor olabilirsin.
Busesrmz Merve123_ normal artık bebişlerimiz doğum pozisyonunu alıyor benimde oğluşum kasığımda ve eahmime aşırı derecede baskı yapıyor bizde 32 haftalığız
Merve123_ Artık Bn yukarıda pek hıssetmıyorum hem ya sola ya kasık bölümünde hıssedıyorum bnde düşündüm dedım acaba bal asagı şuan diye ondn mı böyle arada garıp agrılarım oluyor