Gd1992 Kızlar saat 4 te randevumuz var kontrole gıdıyorum insallah hersey yolundadır buarada 11+3 hamıleyım
buseyusuf27 Gd1992 yolundadır canım merak etme hatta bebegının hateketlerını gorebılırsın rabbım saglıkla kucagına almayı nasıp etsın 😊🤲🏻
Gd1992 Kızlar cok sukur smdı cıktık doktordan haftasıyla uyumlu burun kemıgını ense kalınlıgını hepsını soyledi pipi bile gordum ama tam emın haftaya soylerm dedi ıkılı temz glck buyk ıhtımal ama her ıhtımale karsı yaptr dedi .