Serapemre ben de öyle hep ağır geçirdim, 2 kere serumluk oldum. sonra prilam dr içtim sayesinde kendime geldim. 33 haftalık olduk ama içmeyince prilamı kusuyorum yine. sana prilam da fayda etmemiş, Allâh yardımcın olsun inşallah. çok uzun sürmez inşallah seninki daha da zor ilacın fayda etmediği durumlar. yaşamayan bilmez