Kızlar ben 23 haftalık hamileyim tedavi ile gebe kaldım o yüzden en ufak bişeyde endişe duyar oldum bugün akintim biraz fazla oldu normal mi acaba beyaz akıntı korktum nette su gelmesi flaan diyordu baya endişelendim sizce normal mi bu durum ile karşılasan var mi su gelmesi bu kadar basit mi