Darkgod Valsss gece bir tane atıyorum sabaha hiç birşeyim kalmıyor çok etkili hamile iken nerede ise altı yedi kutu kullandım
merveakcy09 Valsss ben kullandım ama bende öyle bişey olmadı canım bi idrar tahlili falan ver istersen belki başka bi ilaç falan verir doktorun.
YlmzSYlmz Valsss bnde de oyle oldu bazılarına yaramıyormus. Doktorada söyledim donaxyl fitil verdi ondan daha iyi geldi suan hem akıntım hem kasıntım gectı doktr dedi yan etki etmıs. Ama buradakiler ıcerde ki mantarı dısarı cıkaryr diyor ne kdr dogru blmyrm.
Valsss YlmzSYlmz bende bi kere kullandim birsey olmadi ama dun kullaninca yanma ve kasinti yapti bende anlamadim ya
merveakcy09 Valsss o zaman ya ilaç alerji yaptı yada mantardan ötürü kaşıntın var doktoruna söyle ona da krem yazsın canım
YlmzSYlmz Valsss zaten bir kutuda 2 tane oluyor ilkinde bnde rahttm. Ama ikinciye kullanınca felaket yanma kasınma yptı kullanmadım bıdaha eger travazol varsa elinizde onu surun kasıntı anında ıyı geliyormus.
Valsss YlmzSYlmz benim kasinti falan yoktu sol yanim agriyodu ve bebegi altta hissediyodum cokta akintim vardi kremsi beyaz tahlil yaptik bunu verdi doktorum ve toz verdi. Suan 26 haftaligim hamileligin baslarinda kullandim diger fitili bunu sonradan kullandim