Zivenna erkek bebekte bel ağrısı çok oluyor,ve göbek deliğinin az aşşağısında oynamaya başlıyor.erken oynuyor.benimde nasipse oğlum olucak çok erik ve ekşi mayhoş yiyesim var ama bunun kişiden kişiye değiştiğini düşünüyorum.ama kesin olan kasığında ağrı varsa kız,daha yukarda oynuyosa ve belin ağrıyosa erkektr🤗sağlıkla kucağına al inşallah🤲🏽🥰