Adige3062 Selam kizlar. 31+4 deyiz. Bu aralar bende kahvalti yaparken yada yemek yerken kalbim hizli hizli carpmaya basliyor bi halsizlik geliyor. Tansiyonum düsüyodu zaten ama bu ara yine olmaya başladi. Bu haftalarda bu durumu yasayan var mi? Haftasonu kontrole gittigimde sorucam doktoruma ama daha önce düstügünde bi sorun olmayacagini tansiyon yükdelmesinin tehlikeli oldugunu söylemisti ama böylede zor. Biseyler yedikten snra 1 saat kendime gelemiyorum resmen.
mls23 Adige3062 ben 9 ay boyunca ayıla bayila geciriyorum tansiyon dusuklugu ve ani dusmesinden dolayi son ayimda kan serumu takildim ondan biraz iyiyydim canim 😕
Gizemli91 Bende de aynısı oluyor sanırım kalp bu haftalarda daha çok kan üretmek için fazla çalışıyormuş o yüzden diye duydum .
Arzumm06 Nabzin yukseliyordur canim, bende 31 haftaligim.bastan beri oluyor,.ama.bu ara daha fazla tabi, kan ilaci kullaniyorum.yeterli gelmiyor sanirim ondan olduğunu okumustum, kan yapici seyler.yemeye dikkat et bence
Adige3062 Arzumm06 evet sanirim nabzim yüksekliyor ama napcaz böyle bilmiyorum beni zorluyor gercekten