Merve_seda inancin_annesi biz bugün 29 olduk ama doktora gitmedim kilosunu bilmiyorum . İnşallalh almıştır çünkü zayıftı kızım
Elanurrr Habibebrn ben 29 haftalığım ama 20 yaş altı olduğumdan dolayı bide vurus kapmaktan korktuğumdan dolayı 3 aydır hastaneye gitmiyorum 😌
Sevgics Yeliz1905 hareketleri normalmi acaba bazen hareketsiz veya hareketlimi hep bebeğiniz ben gündüz hiç hissetmiyorum gecede çok nadir hareket ediyor normalmidir acaba sizinle paylaşmak istedim aynı haftalardayz😊
Yeliz1905 Sevgics hayır degıl Mesla dun hiç hissetmedım arada bı sadce bugun sabah çok yogundu şuan arada oluyo bu haftalarda harketler duzensizmiş fakat gunluk 10 saymak gereklıymıs 28 den itibaren