merhaba hanımlar, ben 6+6 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim, ilk gebeliğim çok sorunlu gecmisti o yüzden doktor hemen progestana başlattı önlem olarak fitil olarak kullanıyorum bu sabah baktım kahverengi akıntı gelmiş ilk defa oldu… fitilin kalıntısımı yoksa lekelenme mı? 🤰