Semre9 Merhaba kizlar 9 haftalık hamileyim jöle şekilde akıntım geldi bugün birazcık jöle kıvamı büyüktü normal midir acaba çoğu insan normal bende de oluyordu diyolar mersk ediyorum
Yaseminelif Semre9 bende birde dolgunluk hissi var sende de var mı sanki sis gibi değil gibi bir tuhaf
Semre9 Yaseminelif yaa ama birazcık ilk kez böyle jöle şeklinde geldi birazcık da buyuktu et parçası değil yani bildiğin jöle şeklinde elledim çünkü 😄 çok sevindim kötü birşey olmadığına
Semre9 Yaseminelif hahahahaha 😄😄😄😄 lop lop evet 😄😄😄 evet canım 9 aylikmisim gibi tasiyamiyorum kendimi kasigim da agiriyo bazen belimde dün ağrıdı bugün de biraz ağrıyor ama biz ilk kez hamileyiz ya bilmiyoruz böyle durumları bence karnimz buyuyo bebeğimiz buyuyo 😇😇🙏🏻