sedaaa arkadaşlar 25+3 haftamdayım ve bu zamana kadar 8 kilo aldım sizde durumlar nasıl fazlamı aldım 🙈😄
1987gokce sedaaa 24+1 'deyiz bende 8 kilo aldım ama boyu 168 cm olduğu için pek kilo almışsın auvv diyen çıkmadı 😂 akşam yemekten sonra hiç bişey yemiyorum umarım böyle gider, bi de karnim pek yol benim görenler sanki hafif göbek yapmışsın gibi duruyo diyolar bakalım nolcaz 😊
SerhanYamurBarut sedaaa 25 haftayım bende 5 kilo aldım görenler karnın nerde diyorlar ama kızım gayet sağlıklı öneml olanda bu canım 🙏🙈😂
bilges sedaaa bende 25 + 5 ı'm ıkı hafta önce 11 di sanırım 15 olmuştur 😞😟😟 midem bulanmayınca yedımde yedım 😄
Htcncl Aynen canım ben de 10 kilo aldım, 25+4 üm,, bulantım olmayınca yedim de yedim, aldım da aldım 😅
Momsbaby bende 25+5 10 kilo almışım 18 . haftama kadar almamistim hiç sonradan midem bulanmayinca coşmuşum ben kızlar bi anda aldım 😞😂 ama dikkat etmeye çalışıyorum bundan sonra yediklerime
HlyaSinanAk sedaaa bugun 25 olduk 11 kilo aldim. Ikinci gebeligim oglumda 18 kiloyla dogum yaptim dogumdan sonra 1 kilo fazlam kalmadi o yuzden hic dert etmiyorum buda o civarlarda olacak buyuk ihtimal🤗😊🤗
sedaskan sedaaa selam ben de Seda, bugun itibariyle 25+4 olduk biz de gunumuzde ayni sanirim 😄 Ben de 7kilo aldim toplamda ya. Hatta son 2 kiloyu 2 haftada aldim valla bu hizla gidersem korkuyorum. Istahim da yerinde kendimi durdurmam lazim 😑