Miniik Happybsrn hahhah doğru valla karışıyor birbirine, benim ovülasyon testi bugün silikleşti, 2. Kez yumurtlama oldu gibi bişi oldu sanırım 😂🙈
Happybsrn Miniik belki de dediğim gibi lh dengesiz çıkabiliyor bazen 😅 hayırlısı ile güzel haberler alırız inşallah
Miniik Happybsrn ya da 2 yumurta vardı biri diğerinden geç olgunlaştı öyle de olabilir 5 gün arayla Ay vallahi ya ben daha 7 Ay oldu deniyorum ama sıkıldım artık negatif görmekten rabbim nasip eder inşallah
Happybsrn Miniik benim de bu 9.deneme Şubat ayında kimyasal oldu daha da bi şey yok … ovulasyn ilk kez kullanıyorum…ben de şimdiden yoruldum 😭😟
Miniik Happybsrn bende ilk kez kullandım bu ay yoruyor insanı gerçekten, inşaallah bu ay rabbim sevindirir seni kötü bişi yaşamışsın
Happybsrn Miniik bnde öyle düşünüyordum ama bn geç yumurtlama yaşadığımı hiç bilmiyordum yada bu ay denk geldi bakalım bende belki almam 😟
Miniik Happybsrn ya düşününce o ihtimalde var, acaba kaçıyor mu diye falan da Bi yandan da düşünüyorum eskiden ovülasyon testi mi vardı çatır çatır doğurmuş annelerimiz nenelerimiz 😂
_eylul09 Happybsrn inşallah canım da hiç yokmuş gibi ya. senin adete kaç gün var? Var mı belirti filan.