Ben 21 haftalıkken 19 saatlik yolculuk yaptım ama dönerken çok rahatsız oldum doktoruna sor yinede düşük riskin falan varsa gitme tavsiye etmiyorlar benim herşeyim normal ve güzel bir biçimde olduğu için ben gittim doktorum sana bırakıyorum dedi Allah’a şükür 33+6 yım ilerleyen haftada memleketime gideceğim yine