_nzlcnn Vegaferon kullanan var mı? Bende ilk başlarda bulantı yapmıyordu ama son 1 haftadır bulantı yapıyor😥
Sedaanneoluyor _nzlcnn bende kullandım tüm hamileliğim boyunca herhangi bir sorun olmadı bende biraz ara verin belki haptan değildir bulantınız
_nzlcnn Sedaanneoluyor heşire eğer bulanti yaparsa kahvaltidan 2 saat sonra alın dedi ama o zaman da ilaci icmeyi unutuyorum o yuzden de aç karna iciyorum.. Ilk baslarda yapmiyordu simdi ictikten 2 dakika sonra ögürüyorum😒
Sedaanneoluyor _nzlcnn tabi kahvaltıdan 2 saat sonra en güzeli bende o şekilde içiyorum ona alıştırın kendinizi