Atlasnanesi ben kendi deneyimimi yaziyorum, doktorumun dedigi: Aclik sekeri 95 in uzerine cikmayacak 96 olursa insulin vericem dedi. Ayrica aclik sekerimi uyanir uyanmaz olcmem gerektigini soyledi. Kahvalti hazirlayana kadar gecen surede harcanilan enerji sekeri etkiliyor ve yaniltici sonuc verebiliyormus. Tokluk sekeriminde ilk lokmayi aldiktan sonraki 1 saatlik olcumde 120-130 arasi olmasi gerektigini eger 120 nin altina duserse ani seker dusmesi anlamina geldigi ve bunun da sorun oldugunu soyledi. Dedigim gibi bu benim doktorumun bana soyledigi, kendi deneyimim. Internette cok farkli rakamlar da dolasiyor. En saglikli veriyi bence doktorunuzdan ogrenin ve kendinizi ona gore degerlendirin. Sevgiler 💕