Seruhale kimyasal ürünler görünürde temizliyor evet, içimize de siniyor ohh mis diyoruz. Ama kalıntılarını akıtmak için 15 ton su akitmamiz gerçeğini değiştirmiyor bu. Tuvalet taşına yada klozete döktüğümüz amonyak yani çamaşır suyu yüzeye yapışıp kalıyor ve sıcak idrarla dahi kolaylıkla tepkimeye girebiliyor birakn başka bı malzemeyi. Bende kullanıyordum hamileliğimin ilk başlarında, plasentanin erken ayrılması gibi bı sorunla karşı karşıya kaldım. Tek sebebi elbette kimyasal ürünler değildi ben temizlik vs de çok yapıyordum. Doktorum kesinlikle uyardı. Artık herşeyi eldivenle yapıyorum. Ben zararlı olduğuna inanıyorum. Kısa vadede bişey olmasa bile uzun kullanım sonucu insana zarar verdiğini düşünüyorum. En azından şu süreçte biraz uzak durmanızda fayda var.