26_26_26ggg Merhaba kızlar Bugün doktora gittim 13+1 cinsiyet tahmininde bulundu ama tam kesin demedi kız gibi dedi ama tam kesinleşmesi için 4 haftası var dedi . Sizde bir tahminde bulunun canlar 😂 [url=https://hizliresim.com/XnWD3t][img]https://i.hizliresim.com/XnWD3t.jpg[/img][/url]
Reymir 26_26_26ggg bana da tahmin yaptı net bi ay sonra gel söylerim dedi ama insan merak ediyor 😊kesin bişey dememişse belki emin olamamıştır yorumlarda görüyorum çok var kız diyip sonra gidip erkek olanı
Bahar8001 26_26_26ggg bence kız gibi dediyse kızdır banada erkeğe benziyor erkek gibi dedi bi gittigimdede erkek dedi😊
26_26_26ggg Reymir aynen canım bakalım net bir şekilde belli olması için haziranın sonunu bekleyecem artık :)
26_26_26ggg Gozdeyuksel googleye resim yükle yazın hızlı resim sitesi çıkıuor ordan yükleyip altta çıkan kodu kopyalayıp buraya yapıştıracaksınız
Mayaa [url=https://hizliresim.com/8pHLyb][img]https://i.hizliresim.com/8pHLyb.jpg[/img][/url] benimkine de bakar mısınız?
Zeynepli1234 26_26_26ggg arkadaşıma 13 te kesin kız dediler 16 da erkek olduğunu söylediler. Maşallah yavrunuza bu arada ❤️
26_26_26ggg Zeynepli1234 saol canım benim ❤️ Vala 4boyutludanda baktı ama ayaklarını tam olarak açmamıştı tahmin de bulundu ama bende hep rüyamda erkek gördüm hatta pipiisne kadar 😂 o yüzden kız diyince şoka girdim Allahtan gelen meleğe razıyız ne olursa artık🙈