Narinim Merhaba kizlar. Bugun hastanede randevumuz var ve suan 39+4 haftaligiz. Normal dogum yapacagiz inshallah. Doktor birazdan gelip acilmama bakacak. Eger yeterliyse suyumu patlatip doguma alacaklar cok heycanliyimm ve korkuyorunm. Lutfen duaa edinn
sedaaa herşey güzel olucak bebişinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah ❤🐣🙏🏻🙏🏻🙏🏻deneyimlerinizi bekliyoruz 😍
Bulut2018 Rabbim nasıl duygulandım inşallah bizler de sağlıklı doğururuz ❤❤ Allahım yardımcın olsun bu gün mucizene kavuşacaksın 🙏❤
Narinim Hepinize cok tesekkur ederim. Allah razi olsun hepinizden. Doguma aldilar suni sanci veriyorlar suan suyumda patlatildi 😭