turunculuanne ben her gün olmasa da birkaç günde bir 2 3 fincan içiyorum canım istiyor napayım açık ve şekerli yapıyorum öyle okumuştum sanki bir yazıda arada da Nescafe içiyorum canım isteyince hiç icmeyip de aserme gibi bebeğe bir şey olur diye korkuyorum tamam faydalı değiller ama canın çekiyorsa az da olsa tüket bebeğe zarar gelmesin derler ya o acidan