EsraKaraglTopu ay canım ya benim de sata göre çok geriden geliyo daha bebişimi 👧Yen’i gördüm 3.7 mm dedi doktor neler yaşadım kürtaj yapmak istediler sağlıksız gebelik diye ama bekledim endişe ve korkuyla 😩salı kalp atışı için gitcem ama o kadar olumsuzluktan sonra kalbinin atışını duymak mucize gibi geliyo sen neler yaşadın anlatırmısın 🤗